Hesabat 2015-2016



N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbin 2015-2016-cı dərs ilinə aid

H E S A B A T I

1.     Dərs ilininin əvvəlində şagirdlərin sayı.


Adlar:
Sıra



Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

Cəmi:
(1-12-ci
sütunların
cəmi)
Hazırlıq
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
A
B
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Tədris dili:  Azərbaycan
01
58
56
56
42
51
51
37
50
40
40
31
34
546
Rus
02













Türk
03















2.      Dərs ili ərzində məktəbə gələn və məktəbdən gedən şagirdlərin sayı.


Adlar:
Sıra



Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

Cəmi:
(1-12-ci
sütunların
cəmi)
Hazırlıq
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
A
B
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Gələn şagirdlərin sayı:
01
2
3

1
2
2






10  nəfər
Gedən şagirdlərin sayı:
02

3

1
1
1

3
4
3

3
19nəfər


3.     Dərs ilinin sonuna şagirdlərin sayı:



Adlar:
Sıra



Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

Cəmi:
(1-12-ci
sütunların
cəmi)
Hazırlıq
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
A
B
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
İbtidai təhsil:
01
60
56
56
42
52







266
Ümumi orta təhsil:
02





52
37
47
36
37


209
Tam orta təhsil:
03










31
31
62




4.     IX  sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.


Dərs ilinin əvvəli
Dərs ilinin sonu
Şagirdlərin sayı:
40  nəfər
37 nəfər
Buraxılış imtahanında iştirak edib:

36 nəfər
Əla qiymət alanların sayı:

3   nəfər
Əla və yaxşı qiymət alanların sayı:

7   nəfər
Kafi  qiymət alanların sayı:

19 nəfər
Qeyri-kafi  qiymət alanların sayı:

7   nəfər
İmtahandan azad olanların sayı:

1   nəfər    (Fərdi təhsil)
İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı:

0   nəfər







Ad, soyad, ata adı
Az-d. topladığı  bal
Riy. bal
Az-d. qiy.
Riy. qiy.
1
Şirənbəyzadə Emil
18
23
4
5
2
Qurbanzadə Mail
11
13
3
3
3
Qənbərov Emin
8
6
3
2
4
Hüseynova Jalə
16
19
3
4
5
Qənbərova  Aytac 
11
10
3
3
6
Qənbərova  Fəridə
7
11
2
3
7
Həsənova  Ruqayyə
26
10
5
3
8
Gülməmmədov Samray
14
27
3
5
9
Əhədova Məleykə
12
10
3
3
10
Fərzizadə Aysun
14
13
3
3
11
Ağayeva  Səidə
16
15
3
3
12
Dədəyev Elvin
14
11
3
3
13
Abbasov Famil
21
23
4
5
14
Abdinova Emilya
13
12
3
3
15
Mirzəzadə Şura
5
7
2
2
16
Rəsulov Ruslan
8
8
3
3
17
Davudov Murad
1
1
2
2
18
Hüseynov Fuad
12
7
3
2
19
Əhədov Asim
8
16
3
3
20
Hacızadə Rəvan
15
22
3
4
21
Təhməzov Renad
22
24
4
5
22
Rüstəmov Emin
16
19
3
4
23
Qənbərova Tünzalə
20
23
4
5
24
Qənbərli Nahid
18
19
4
4
25
Qasımov Ceyhun
26
28
5
5
26
Camalzadə Türkan
27
26
5
5
27
Məmmədova Aysun
19
24
4
5
28
Həsənzadə Ofelya 
16
19
3
4
29
Əhədov Abbas
13
9
3
3
30
Dadaşov Samir
13
19
3
4
31
Baxşıyeva Şəhanə
24
27
5
5
32
Cabbarova Lalə
7
9
2
3
33
Babazadə Fatimə
14
15
3
3
34
Babazadə Xaqani
18
21
4
4
35
Babayeva Nərmin
17
5
4
2
36
Qüdrətova Nazpəri
10
12
3
3
37
Hüseynov Mənsum
Fərdi təhsil (imtahandan azaddır)
































           

 XI  sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.



Dərs ilinin əvvəli
Dərs ilinin sonu
Şagirdlərin sayı:
34  nəfər
31 nəfər
Buraxılış imtahanında iştirak edib:

30 nəfər
Əla qiymət alanların sayı:

1   nəfər
Əla və yaxşı qiymət alanların sayı:

5   nəfər
Kafi  qiymət alanların sayı:

13 nəfər
Qeyri-kafi  qiymət alanların sayı:

 11 nəfər
İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı:

1    nəfər
İmtahandan azad olanların sayı:

0   nəfər








Ad, soyad, ata adı
Az-d. bal
Riy. bal
İngilis d.
Az-d. q
Riy. q
İng. q
1
Camalzadə İlkin
26
26
24
5
5
4
2
Abdullayeva  Nərgiz
9
14
7
3
3
3
3
Əhədov Şəmistan
22
26
15
4
5
3
4
Əhədov Tamerlan
8
12
9
3
3
3
5
İbrahimov Tural
7
16
6
2
3
2
6
Həbibov Arif
15
9
5
3
3
2
7
Əliyev Elxan
7
9
6
2
3
2
8
Qasımzadə Aysel
21
18
12
4
4
3
9
 Qafarov Qabil
24
16
19
4
3
4
10
Nabatov Onur
3
15
5
2
3
2
11
Məmmədzadə Alov
14
10
4
3
3
2
12
Rəhmətov Kamran
8
10
4
3
3
2
13
Xanəğəzadə Şəhram
5
16
25
2
3
5
14
Səqidinli Hakim
14
25
11
3
5
3
15
Əhədova Günay
6
6
14
2
2
3
16
Fərəməzov Natiq
16
18
17
3
4
4
17
Hüseynov Rinat
6
16
5
2
3
2
18
Ağazadə  Davud
16
16
19
3
3
4
19
Mədətova  Aysel
8
8
4
3
3
2
20
İbadov  Asif
19
23
9
4
4
3
21
Muradzadə  Toğrul
24
30
25
4
5
5
22
Minayev  Əkbər
20
19
15
4
4
3
23
Mirzəyev İbrahim
24
26
15
4
5
3
24
Babayev Murad
25
29
26
4
5
5
25
Xızırlı  Teymur
5
19
8
2
4
3
26
Nabatov  Taleh
28
30
26
5
5
5
27
Rəsulov  Vüzal
13
15
15
3
3
3
28
Qənbərova  Nərmin
22
28
18
4
5
4
29
Xanmədov Şamxal
18
26
16
4
5
3
30
Əhədzadə  Günel
13
15
7
3
3
3
31
Tağıyeva  Aytac
İmtahanda iştirak etməyib










5.                  

 IX və XI sinif şagirdlərindən buraxılış imtahanlarına buraxılan və buraxılmayanların sayı.

IX sinif
XI sinif
İmtahana buraxılıb:
36 nəfər
31 nəfər
İmtahana buraxılmayıb:
0  nəfər
0  nəfər
İmtahandan azaddır:
1 nəfər (Fərdi təhsil)
0  nəfər






6.     Bütövlükdə sinifdə saxlanılan şagirdlər və onun səbəbi:


Siniflər:
Bütövlükdə şagirdlərin sayı:
Sinifdən-sinifə keçən  şagirdlərin sayı:
Şagird konten-gentindən xaric edilənlər:
Sinifdə saxlanılan şagirdlərin sayı:
Sinifdə saxlanılma səbəbi:
1 – ci sinif
56
56



2 – ci sinif
56
56



3 – cü sinif
42
41
1 nəfər


4 – cü sinif
51
48

3  nəfər
Dərsə davamiyyəti zəif olduğuna görə:
5 – ci sinif
51
51



6 – cı sinif
37
37



7 – ci sinif
50
50



8 – ci sinif
40
36
1 nəfər
3  nəfər
Təhsil nailiyyətləri qeyri-qənatbəxş olduğuna görə.
9 – cu sinif
40
37
3 nəfər


10 – cu sinif
31
29
2 nəfər


11 – ci sinif
34

3 nəfər




7.     Müəllimlərin sayı:

    Müəllimlərin sayı:
Orta təhsilli:

Orta ixtisas təhsilli:
Ali təhsilli:

58 nəfər

0 nəfər

28 nəfər

30 nəfər


8.      İbtidai sinif müəllimlərinin sayı:

İbtidai sinif müəllimlərinin sayı:
Ali təhsillilərin sayı:
Sinif komplektlərinin sayı:


18 nəfər

2 nəfər

13




9.      Pedaqoji Şuranın fəaliyyəti, müzakirə edilən aktual məsələlər.

2015/2016-cı tədris ilində 6 pedaqoji şura çağrılmışdır. Keçirilən şura iclaslarında...
1.    Təşkilati məsələlər
2.    Yeni tədris ilinə hazırlıq.
3.    Metodbirləşmə, fakultətif, dərnək, dərs cədvəlinin təsdiqi.
4.     I yarımildə görülmüş işlər.
5.     II yarımilin yekunları.
6.     IX-XI siniflərin buraxılış imtahanlarına buraxılması və nəticələri.
7.     Fənlərin tədrisi vəziyyətinin öyrənilməsi.
8.     4,8 və 10-cu sinifdə oxuyan şagirdlərin sinifdən-sinifə keçirilməsi.
9.    İilin yekunları və s. vacib məsələlər öz əksini tapmışdır və müzakirə olunmuşdur.




        Fənn kurikulumları tətbiq olunan siniflərdə tədrisin vəziyyətinin öyrənilməsi, müzakirəsi, nəticə və təkliflər.

Araşdırmalar və müşahidələrdən də göründüyü kimi fəal təlimdə mürəkkəb problemlərdən biri şagirdlərin nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi prosesidir.Qiymətləndirmə zamanı bir çox məktəblərdə xətalara rast gəlinir. Qiymətlər qeyri- obyektiv aparılır. Ümumtəhsil məktəblərində pedaqoji prosesin keyfiyyətinin əsas göstəricisi olan şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi müəllimin və məktəbin məsuliyyətini artırır. Çünki məktəbin pedaqoji fəaliyyətinin səmərəliliyi bilavasitə şagirdləri təlim nəticələri ilə ölçülür. Bu zaman şagirdlərin biliklərinin sistemliliyi, möhkəmliyi, dərinliyi, dəqiqliyi, tamlığı ,davamlılığı,çevikliyi, inkişafı əsas parametr kimi götürülür. Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi sadəcə həmin fənn üzrə biliyin mənimsənilməsinin və bacarığın əldə olunması ilə məhdudlaşdırılmamalıdır. Bu zaman uşaqlarda təlim nəticələrinə tənqidi yanaşmaq ,ona nəzarət etmək,təlim fəaliyyətindəki səhvləri üzə çıxarıb onları aradan qaldırmaq yolarını tapmaq bacarığını inkişaf etdirmək kimi vacib sosial məqsədi də qarşıya qoyur.Qiymət şagirdin təlimdə əldə etdiyi nəticələrin keyfiyyətinin təyin edilməsidir.
        Müasir dövrün tələbinə uyğun olaraq müasir məktəblərin əsas məqsədi şəxsiyyətyönümlü təlim mühitinin yaradılması şagirdlərdə məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək  və həyati bacarıqlara malik olan hərtərəfli şəxsiyyət yetişdirməkdir.
        Bu işin səmərəli həyata keçirilməsi üçün müəllimlər qiymətləndirmə fəaliyyətində aşağıdakı parametrlərə xüsusi diqqət yetirilməlidir.
    -fənn biliklərinin bacarıq və vərdişlərin mənimsənilmə  keyfiyyətinin dövlət standartları və proqramlarının tələblərinə uyğun gəlməsi;
    -əqli fəaliyyətin əsas keyfiyyətlərinin inkişaf dərəcəsi;
    -təhsil fəaliyyətinin aktivliyinin ,maraqların və təhsilə münasibətin inkişaf dərəcəsi.
       Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsində hər şeydən əvvəl, müəllim  uşaqların psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə almalı, qiymətləndirmədən əvvəl öyrənilən materialın xarakteri, həcmi və uşaqların ümumi inkişaf səviyyəsi təyin olunmalıdır. Çünki şagirdin təlimə olan marağının artması qiymətin obyektivliyi ilə sıx bağlıdır. Burada əvvəlcə şagird fəaliyyətinin nəticəsi müəyyən olunmalı,müəllimin şagirdə şəxsi münasibəti qiymətdə öz əksini tapmamalıdır.
       Aparılan müşahidələr göstərir ki,bəzi müəllimlər qiymətləndirmədə müəyyən nöqsanlara yol verirlər.Yaxşı oxuyanı tərifləyir, onun qiymətini qaldırır, pis oxuyanın isə qiymətini nə olursa,olsun dəyişmir. Bu şagirddə özünə inamın aşağı enməsinə səbəb olur.Şagird qiymətin yalnız müəllim tərəfindən verilə biləcəyini düşünməyə başlayır. Yəni, şagird nə etsə də, müəllim istədiyi qiyməti verəcək. Yalnız müəllim qiymət verə, tərifləyə səhvləri düzəldə bilər və bu qiymət onun fəaliyyətinin nəticəsi yox, müəllimin şəxsi münasibətinin nəticəsidir.
      Qiymətləndirmədə psixopedaqoji tələblər nəzərə alınmalıdır.Y.Bojoviç “Təhsil prosesi: nəzarət, diaqnostika, təhlil və qiymət” məcmuəsində bu tələbləri belə ifadə etmişdir. Qiymətləndirmə zamanı fərdi, nisbi, normaya istiqamətləndirmə, şagird, onun inkişaf spesifikası və təhsil fəaliyyətinin xüsusiyyətlərinin hesabat kimi götürülməsi.
      Şagirdlərə nikbin münasibət.Hər bir şagirdin uğurlu təlim nailiyyətlərinə inanmaq,tədris materialının mənimsənilməsi zamanı hətta ən kiçik irəliləyişin müsbət cəhətdən təsdiqlənməsi.
      Qiymətləndirilmədən sərt nəzarət, təzyiq vasitəsi kimi deyil, şagird fəaliyyətinin effektivliyi üçün vacib olan məlumat halında istifadə edilməsi.
      Şagirdin təlim prosesi və onun nəticəsi inkişaf etmiş məzmunlu qiymətləndirmə nəzarəti altında  olmalıdır. Belə nəzarətin əsasında  qiymətləndirmə prosesində şagirdin iştirakı, ona şəxsi və yoldaşlarının işlərini qiymətləndirmək bacarığının aşılanması, qiymətləndirmə meyarlarının birgə hazırlanması uşaqlarda özünənəzarətin inkişafı.
      Müəllimin şagirdə etinasız münasibətə imkan yaratmayan emosional iştirakı,optimal formaların axtarışı və uşağı alçaltmayan mənfi qiymətlərdən ehtiyatlı istifadəsi.
     Şagirdin aldığı qiymətlərdən asılı olmadan müsbət emosional qiymətləndirmə prosesi mühitinin yaradılması.
    Digər məktəblərdə olduğu kimi N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbində də yeni tədris proqramına uyğun olaraq qiymətləndirmə standartlarının düzgün şəkildə aparılmasına böyük nəzarət və diqqət var. Müəllimlər öz məsuliyyətini dərk edir və bu meyarları əsas tuturlar.


10.                         Metodbirləmə sədrləri:


Metodbirləmə sədrləri:
İxtisası
Pedaqoji təcrübəsi
Sahə
Əliyeva Şərifə Balahəsən
Sinif müəllimi
41 il
İbtidai təhsil sahəsi
Kişiyev Azər Sabir
Azərbaycan dili və əd.
29 il
Dil və ədəbiyyat sahəsi
Hüseynov Beytulla Seyfulla
Riyaziyyat
40 il
Dəqiq fənlər üzrə
Məmmədova Yeganə Mürvət
Kimya
15 il
Təbiət fənləri
Rəsulov Etibar Teyyub
Tarix
19 il
İctimai fənlər








11.                         Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin tədris dili, xarici dil, ədəbiyyat, riyaziyyat, fizika, kimya, biologiya, coğrafiya, tarix və informatika fənlərindən şagirdlərin keyfiyyət göstəriciləri (şagirdlərin ümumi sayı, onlardan 5 və 4-5 qiymət alanlar (faiz göstərilməklə)) (cədvəl).

İbtidai təhsil:

S.S.
Fənn:
Şagirdlərin ümumi sayı
5 alanlar
4-5 alanlar
Keyfiyyət faizi
1
Ana dili
206
79
75
74%
2
Xarici dil
206
75
66
68%
3
Riyaziyyat
206
70
79
72%
4
İnformatika
206
81
69
72%

Ümum orta təhsil:
S.S.
Fənn:
Şagirdlərin ümumi sayı
5 alanlar
4-5 alanlar
Keyfiyyət faizi
1
Azərbaycan dili
209
39
77
             54%
2
Xarici dil
209
41
83
             59%
3
Ədəbiyyat
209
41
78
             56%
4
Riyaziyyat
209
40
79
56%
5
Fizika
157
45
72
57%
6
Kimya
120
28
53
67%
7
Biologiya
157
29
67
54%
8
Coğrafiya
157
31
62
52%
9
Tarix
209
36
86
58%
10
İnformatika
209
34
88
58%

Tam ort təhsil:

S.S.
Fənn:
Şagirdlərin ümumi sayı
5 alanlar
4-5 alanlar
Keyfiyyət faizi
1
Azərbaycan dili
62
14
22

2
Xarici dil
62
15
20

3
Ədəbiyyat
62
14
25

4
Riyaziyyat
62
11
27

5
Fizika
62
10
25

6
Kimya
62
11
25

7
Biologiya
62
13
22

8
Coğrafiya
62
12
26

9
Tarix
62
15
25

10
İnformatika
62
14
21



12.                         Təlim nəticələri, xususilə keyfiyyət göstəriciləri ilə fərqlənən müəllimlər (S.A.A; fənn; iictimaiyyətin hörmətini qazanan, hazırlıq səviyyəsi və peşəkarlığı ilə seçilən müəllimlər, onlardan təltif edilənlər, təltifin növü göstərilməklə)   (cədvəl)

S.S
Soyad, ad, ata adı:
Fənn:
Təltif edilənlər:
Təltifin növü:
1
Fətullayev Sabir Mirhəsən
Azərbaycan dili və ədə.
+
Fəxri Fərman
2
Kişiyev Azər Sabir
Azərbaycan dili və ədə.


3
Hüseynov Beytulla Seyfulla
Riyaziyyat
+
Fəxri Fərman
4
Babayev Sevdar
Riyaziyyat


4
Abbasov Sahib Qəzənfər
Fizika və informatika


5
Rızayev Nizaməli
Fiziki tərbiyə


6
Hüseynov Xaqani Rəhim
Fiziki tərbiyə
+
Fəxri Fərman
7
Əliyeva Şərifə Balhəsən
Sinif  müəllimi
+
Fəxri Fərman
8
Əsədov Heybət
Sinif  müəllimi


9
Mərufov Könül Səttar
Sinif  müəllimi
+
Fəxri Fərman
10
Babayeva Şeyda Xanhəsən
İngilis dili


11
Əhmədova Gülçöhrə Adil
İngilis dili





13.                        Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin ümumi sayına nisbətdə əlaçıların, 4-5 qiymətlə oxuyanların sayı  və faizi (cədvəl)


S.S.
Təhsil səviyyələri:
Şagirdlərin ümumi sayı:
Əlaçıların sayı
4-5 alanların sayı
Faiz:
1
İbtidai təhsil:
206
47
85
64%
2
Ümumorta təhsil:
209
21
95
55%
3
Tam orta təhsil:
62
9
22
50%



14.                         Məktəbdə tədris olunan xarici dillər haqqında məlumat (cədvəl)


S.S.
Təhsil səviyyələri:
İbtidai təhsil:
Ümumorta təhsil:
Tam orta təhsil:
1
İngilis dili
+
+
+
2
Rus dili
+
+
-



15.                        Məktəb psixoloqu haqqında məlumat (S.A.A; təvəllüdü, bitirdiyi təhsil müəssisəsi, ixtisası, ümumi stajı,  məktəb psixoloqu kimi stajı) (cədvəl)


Soyadı, adı, ata adı
Bitirdiyi təhsil müəssisəsi
İxtisası
Ümumi stajı
Məktəb psixoloqu kimi stajı
Hacıyeva Qəmər Aşşur
N.Tusi adına APİ
Psixoloq
19 il
19 il



16.                         Ali məktəbə qəbul olunan şagirdlərin sayı (cədvəl).


S.S
Soyadı, adı, ata adı:
Qəbul olunduğu ali məktəb 
1.
Nabatov Tale Nadir
Azərbaycan Respublikası Fövqəladsə Hallar Akademiyası
2.
İzzətzadə Gırdənaz Şakir qızı
Lənkəran Dövlət Universiteti
3.
Babayev Murad Nadir oğlu
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
4.
Muradov Toğrul Yusif oğlu
Azərbaycan Dövlət İnşaat və Memarlıq Universiteti
5.
Səgidinli Hakim Vüqar oğlu
 Dənizçilik Akademiyası
6.
Əhədov Şəmistan Mübariz oğlu
Avrasiya Universiteti
7.
Qafarov Qabil Ramil oğlu
Naxçıvan Dövlət Universiteti
8.
Camalzadə İlkin Gündüz oğlu
Texniki Universitet

Qeyd:  Daha 8 şagirdimiz Respublikanın müxtəlif orta ixtisas məktəblərinə qəbul olunmuşdur.



17.                        Dərs ili ərzində məktəbdə aparılmış təmir, abadlıq,  yaşıllaşdırma işləri, maddi tədris bazasının möhkəmləndirilməsi istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər.


      2015-2016- cı tədris ili ərzində məktəbin həyətyanı sahəsində məktəbin əsas tədris korpusunda,  sinif otaqlarında gündəlik təmizlik işleri aparılmış, sanitar- gigiyenik normalara riyayət edilməsi təmin olunmuşdur. Əsas binanın daxilində divarların elektirik xətlərinin, döşəmənin təmiri həyata keçirilmiş məktəb yanğına qarşı yeni vasitələrlə təmin olunmuşdur ( AR Fövqaladi hallar nazirliyinin tövsiyesi əsasında).
    Yaşıllaşdırma işləri ilə əlaqədar 60 yaxın həmişə yaşıl tinq əkilmiş , əvəlki ağaclarının dibinin yumuşaldilması, suvarılması, məktəbin həyətinin əhatə edilən hasarın ətrafını təmizlənməsi həyata keçirilmişdir. İl ərzində 150 metrə yaxın uzunluğu olan daş hasarın  ağardılması, məktəbin giriş hissəsində pilləkən təmir olunması və s. işlər həyata keçirilmişdir.  Məktəbin giriş hissəsində dekarativ güllər əkilmişdir.
     Məktəbin əsas binasında mövcud olan kanalizasiya xətlərinin təmirinə başlanmış və hal-hazırda davam etdirilir.
     Dövlət tədbirləri “Bilik günü”, “Müəllim günü”, “Bayraq günü”, “Dünya Azərbaycanlıların Həmrəylik günü və Yeni il”, “Novruz bayramı”,  “20 yanvar”, “Xocalı soyqrımı”, “Mart soyqrımı”, “Ulu öndərin anım günü”, “Son zəng” və s. tədbirlər məktəbdə keçirilmiş və sənədləşdirilmişdir.
       Məktəbimizin şagirdləri vətənpərvər ruhda tərbiyə olunurlar. Rayonda keçirilən hərbi və idman oyunlarında şagirdlərimizin iştirakını təşkil etmişikMəktəbimizin şagirdləri Astara şəhərində yerləşən Gənclər evində keçirilən “Xəmsə bilik” yarışlarında və s. tədbirlərdə iştirakını təşkil etmişik.


18.                        Cari dərs ilində məktəbin şagird və müəllimlərinin respublika və beynəlxalq səviyyəli müsabiqə, bilik, idman  və s. yarışlarda nəticələri (müsabiqə və ya yarışın tam adı, harada keçirilməsi və s.)
Müəllimlər:

1.     Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Sabir Mirhəsən oğlu –
İxtisas: Azərbaycan dili ədəbiyyat
Yarışın adı: VI Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində tədris üçün ən
   yaxşı metodiki tövsiyə/sənəd nominasiyası.
Nəticə: Nominanat

2.     Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Teymur Sabir oğlu –
İxtisas: Tarix 
Yarışın adı: VI Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində multimedia vasitələrindən istifadə etməklə qurulan ən yaxşı resurs nominasiyası.
Nəticə: Nominanat

Şagirdlər:

3.     Şagirdin soyadı və adı: Həmidov Məhəmməd
Sinif:   VII
Yarışın adı:  Dünya çempianatına hazırlıq məqsədilə keçirilən  Kulublar-Arası Respublika Turniri
İdman növü: Juboksinq döyüş idman növü.
Yer: Bakı şəhəri
Çəki:  45-kq
Nəticə: I yer


4.     Şagirdin soyadı və ad: Həmidov Məhəmməd 
Sinif:  VII sinif 
Yarışın adı:  Şut-fayt döyüş idman növü üzrə keçirilən Respublika Kobuku yarışı
Yer: Astara şəhəri
Çəki: 40-kq
Nəticə:  III yer


19.                         Növbəti dərs ilində perspektivdə duran məsələlər.


   Məktəbin cari gündəlik işlərin yüksək keyfiyyətlə təmin etmək , məktəb həyətində olan güllə atış mərkəzinin, əlavə binalarının və həyətdə olan ayaq yolunun təmizlənməsini, təmirini həyata keçirmək , 2016-cı ilin aprel ayında sıradan çıxmış elektirik transformatorun yenisi ilə əvəz edilməsini və ya təmirini təmin etmək
Yaşıllaşdırma işlərini davam etdirmək , yarımçıq qalmış kanalizasiya xətlərini başa çatdırmaq avqust, sentyabr aylarında məktəb təssərüfatını yeni dərs ilinə hazırlıq işlərini başa çatdırmaq (partaların təmiri , divarların ağardılması, istilik qaz sisteminin yoxlanması və s.)
Məktəb kitaxasında dil-ədəbiyyat müəllimləri və kitabxaçı ilə bədii tədbirlər, oxu müsabiqələri keçirilməsini həyata keçirmək.
1.        Məktəbin ən qabaqcıl müəllimlərinin “İlin müəllimi” müsabiqəsində iştirakını dəstəkləmək.
2.        İlin məktəbi müsabiqəsində iştirak etmək.
3.        8-11 sinif də oxuyan şagirdlərimizin “Heydər Əliyev  məktəblilərin gözü ilə” respublika “Təqdimat” müsabiqəsinə  
           hazırlamaq və uğurlu nəticə əldə etmək.
4.        VII Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində iştirak edəcək müəllimlərin və şagirdlərin sayında  və keyfitində
           artıma nail olmaq.
5.        Növbəti tədris ilində fənn olimpiadasının  III turunda (finalında) uğurla  iştirak edəcək şagird və ya şagirdlər hazırlamaq.


20.                         Digər məsələlər, mövcud problemlər və təkliflər.
Mövcud problemlər:

  • 537 şagird, 80 artıq pedaqoji və texniki işçinin çalışdığı müəssisədə bir tibb işçisinin təhkim olunmaması.
  •  Məktəbdə siqnalizasiya sisteminin mövcud olmaması və s.




Комментариев нет:

Отправить комментарий